سنگ مصنوعی ساختمان

سنگ مصنوعی ساختمان

سنگ مصنوعی ساختمان

برای ایجاد یک نمای زیبا و دکوراسیون داخلی عالی در ساختمان یکی از المان های بسیار مهم، استفاده درست از متریال سنگ در تمامی قسمت هایی است که شما نیاز دارید . سنگ های طبیعی دارای انواع مختلفی هستند و متناسب با جنسی که دارند شرایط نصب متفاوتی خواهند داشت.به طور مثال سنگ هایی مانند تراورتن و مرمریت و ... هر کدام بنابه محیط و شرایطی که نصب می شوندو یکی از دلایل اصلی تولید متریال های مصنوع و راه یابی این متریال ها به دنیای دکوراسیون داخلی همین مواردی است که برای اجرا سنگ طبیعی در ساختمان نیاز است. سنگ مصنوعی ساختمان را می توانید برای محیط داخلی ساختمان استفاده کنید و برای اجرای تمامی بخش های داخلی هر نوع ساختمانی مناسب است. در واقع با این کار شما ، با یک متریال سبک تر؛ مشابه سنگ طبیعی و دارای قابلیت های بیشتر در محیط داخلی به خوبی یک دکوراسیون با کیفیت را در اختیار خواهید داشت.

ارسال رایگان کارشناس و بازدیدکننده به محل

شماره تماسهای ما

در ساعات اداری

021-86043800

0919-8157161

0920-8157161

تماس 24 ساعته

استفاده سنگ مصنوعی ساختمان

برای اینکه بدانیم طریقه و روش های استفاده سنگ مصنوعی به چه شکل است ابتدا باید در مورد نحوه تولید و شکل گرفتن این متریال در وهله اول اطلاعاتی را اشته باشیم و مواد اولیه تشکیل دهنده سنگ مصنوعی ساختمان پی وی سی و پودر سنگ بوده که خود رهنمودی است برای استفاده از آن در هر محیط به این صورت که به علت وجود پی وی سی نه خورده می شود؛ نه با آب و محیط های مرطوب مشکلی دارد و به راحتی می توانید استفاده کنید.

ابعاد استاندارد هر ورق از سنگ مصنوعی ساختمان 1.22 در عرض و 2.80 در طول بر واحد متر بوده و اگر بخواهیم مساحت قابل پوشش را نیز برای شما ذکرکنیم. تقریبا با هر ورق نزدیک به 3.5 متر مربع از دیوار مدنظرتان را پوشش خواهیم داد.

سنگ مصنوعی ساختمان
سنگ مصنوعی ساختمان


استفاده سنگ مصنوعی ساختمان در تمامی این محیط هایی است که خدمتتان شرح می دهیم:

  • استفاده سنگ مصنوعی ساختمان در محیط مسکونی
  • استفاده سنگ مصنوعی ساختمان در محیط تجاری
  • استفاده سنگ مصنوعی ساختمان در محیط اداری
  • استفاده سنگ مصنوعی ساختمان در محیط درمانی
  • استفاده سنگ مصنوعی ساختمان در محیط مرطوب
  • استفاده سنگ مصنوعی ساختمان در محیط هتل
    و.....

خاصه در منزل اگر بخواهیم استفاده سنگ مصنوعی ساختمان را بدانیم از محیط های حساسی مانند حمام و سرویس بهداشتی گرفته تا بین کابینتی آشپزخانه و دیوار های لوکس اتاق خواب و پذیرایی و نشیمن همه و همه را قابلیت دارد که پوشش دهد و هیچ مشکلی به مرور زمان برای شما به وجود نمی آید تنها کافیست طرح آن را بپسندید. در این صورت تا سالیان طولانی مگر اینکه از آن طرح خسته شوید وگرنه تغییری در دیوارها نیاز نیست.

قابلیت های سنگ مصنوعی ساختمان

برای اینکه تصمیم گیری برای استفاده از سنگ مصنوعی ساختمان برای شما عزیزان ساده تر باشد ابتدا باید در مورد قابلیت های این متریال منحصر به فرد اطلاعات کافی داشته باشید. لیستی که در ادامه قرار داده ایم برترین مزایای دیوارپوش سنگی یا همان سنگ مصنوعی ساختمان است؛ برای اطلاع از باقی مزایا و قابلیت هایی که شاید در این لیست نباشد به راحتی می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش دکوتهران در ارتباط باشید تا به بهترین نحو شما را در راستای خرید بهتر و مناسب تر برای محیطی که دراختیار دارید راهنمایی کنند. با ما همراه باشید.

قابلیت های سنگ مصنوعی ساختمان
قابلیت های سنگ مصنوعی ساختمان
  • بدون نیاز به زیرسازی و طول عمر بالا به دلیل مقاومت ورق های سنگ مصنوعی ساختمان
  • ورق های سنگ مصنوعی ساختمان دارای انعطاف پذیری و شکل پذیری بالا هستند
  • مقاومت در برابر حرارت را خواهد داشت بنابراین به راحتی می توانید بین کابینتی نصب کنید
  • صد در صد مقاوم در برابر حلال ها و مواد شوینده از جمله خانگی و صنعتی است
  • کاملا قابل شستشو است بنابراین در محیط های که برای بهداشت مهم است از ورق سنگی استفاده کنید.
  • مقاوم در برابر حشرات و جانوران موذی
  • ورق سنگی در برابر ضربه هم مقاومت بالایی دارد و ضد ضربه بودن در محیط لابی و راهرو ساختمان حائز اهمیت است
  • غیر قابل اشتعال است بنابراین در بخش هایی که مجوز سازمان اتش نشانی مهم است به راحتی استفاده کنید.
  • روکش آن ها مقاوم در برابر اشعه خورشید است.
قابلیت های سنگ مصنوعی ساختمان
قابلیت های سنگ مصنوعی ساختمان
  • این متریال قابل بازیافت است و به این ترتیب به چرخه محیط زیست هم کمک می شود
  • از دیگر ویژگی با اهمیت آن داشتن رنگ بندی مختلف، تنوع فوق العاده بالا است
  • شما این ورق های یک تیکه بدون درز را در همه قسمتها می توانید نصب و اجرا کنید.
  • طراحان عزیز کشورمان با ورق سنگ مصنوعی به خوبی اشنا هستند و در دکور کردن پروژه های استفاده میکنند
  • ضدخش و ضد ضربه است و در محیط های عمومی هم مورد استفاده قرار میگیرد.
  • نصب درجه یک ورق سنگی توسط نصابهای شرکت انجام پذیر خواهد بود
  • انتی باکتریال بود و عدم جمع شدن جرم و میکروب هم شاکله این دیوارپوش ماربل شیت است
  • داشتن مدارک وزارت بهداشت و اتش نشانی هم دیگر ویژگی سنگ مصنوعی ساختمان است.
  • قابلیت نصب در مراکز درمانی، بیمارستانی، لابی و هر مکانی که مد نظر شما باشد را به راحتی دارد.
  • قابلیت نصب دکوراتیو به همراه ابزار های سنگی یا آلومینیومی که به خوبی زیبایی ورق سنگ مصنوعی را دو برابر خواهد کرد.

در این بخش به طور کامل در مورد مزایای و قابلیت های سنگ مصنوعی ساختمان با شما عزیزان صحبت شد؛ حال نوبت به بررسی هزینه ها و قیمت خرید این متریال می رسد که در ادامه با ما همراه باشید

خرید سنگ مصنوعی ساختمان

اگر به بازار های متریال و دکوراسیون تشریف ببرید می توانید مشاهده کنید که بیشتر متریال هایی که با نمای سنگ هستند از نظر قیمت در رده متریال های لوکس و فوق لاکچری به حساب می آیند. خرید سنگ مصنوعی ساختمان ازاین نظر برای شما مقرون به صرفه خواهد بود که با همان نمای سنگ طبیعی ولی با قیمت بسیار کمتر متریالی را خواهید داشت که هیچ تفاوتی با سنگ طبیعی نداشته و اتفاقا دارای قابلیت هایی است که شما را به خرید و جایگزینی آن با سنگ طبیعی تشویق خواهد کرد.
خرید سنگ مصنوعی ساختمان نیز روش های خودش را دارد و همان طور متخصصین سنگ های طبیعی یک سری باید و نباید ها را در مورد این متریال زیبا و گران بها خدمت شما سفارش می کنند ما نیز در این بخش راهنمایی کاملی را بابت خرید سنگ مصنوعی ساختمان خدمتتان ارائه می کنیم و امیدواریم که به کار بیاید.

خرید سنگ مصنوعی ساختمان
خرید سنگ مصنوعی ساختمان

نکاتی برای خرید سنگ مصنوعی ساختمان

  1. ابتدا کاربری مدنظرتان را مشخص کنید.
  2. نمونه های متفاوت و روکش های سنگ مصنوعی را مشاهده کنید و از بین آن ها مدلی که بیشتر به کاربری تان می خورد را انتخاب کنید.
  3. از یک طراح کمک بگیرید.
  4. برای اجرا دیوارهای شما باید صاف و یدست باشد بنابراین در صورتی که غیر این حالت است نسبت به اعمال تغییرات اطلاع داشته باشید.
  5. حتما در کنار آن ها چسب مخصوص این متریال را خریداری بفرمایید.
  6. برش و نصب این متریال ها هر چه حرفه ای تر صورت بگیرد نتیجه بهتر خواهد بود بنابراین از تیم اجرایی ماهر کمک بگیریدو
    برای اینکه در هیچ کدام از این مراحل به مشکل نیفتید خرید سنگ مصنوعی ساختمان را از یک مجموعه یا شرکت معتبر انجام دهید.
نکاتی برای خرید سنگ مصنوعی ساختمان
نکاتی برای خرید سنگ مصنوعی ساختمان

طرح های سنگ مصنوعی ساختمان

تنوع در طرح و نقش متریال به ما کمک می کند تا دستمان در انتخاب و طراحی متناسب یا سلیقه و همین طور کاربری ساختمان شما باز باشد. از میان تمامی متریال هایی که در دکوراسیون داخلی به عنوان متریال های شناخته شده وجود دارند ورق سنگ مصنوعی ساختمان دارای بیشترین تنوع در طرح است. نمایه ای از سنگ های ارزشمند معادن متفاوت مرمر، تراورتن، دهبید، امپرادوو... که این تنها بخشی از روکش هایی است که سنگ مصنوعی ساختمان در اختیار شما قرار خواهد داد.

از نماهای مورد علاقه اکثر افراد در زمینه سمگ مصنوعی ایجاد معماری کلاسیک یا نئوکلاسیک است؛ این سبک از معماری همان طور که می دانید دارای ابزار و تزیینات زیادی است که به همین منظور شما در دکوتهران نه تنها ورق سنگ مصنوعی را در اختیار خواهید داشت بلکه ابزار های سنگی در انواع و ابعاد مختلف موجود هستند که می توانید در کار خود استفاده کنید.
به عنوان مثال ایجاد قاب، نبشی، کنجی و قرنیز و ... همه و همه را با جنس همان ورق سنگ مصنوعی در اختیار خواهید داشت. برای دریافت کاتالوگ و مشاهده ابزارها می توانید از کارشناسان ما در دفتر فروش دکوتهران درخواست کاتالوگ بفرمایید.

طرح های سنگ مصنوعی ساختمان
طرح های سنگ مصنوعی ساختمان

قیمت سنگ مصنوعی ساختمان

بی درنگ به سراغ قیمت سنگ مصنوعی ساختمان می رویم؛ این متریال اساسا در بازار دکوراسیون داخلی به عنوان متریال فوق لوکس به فروش می رسد. اساسا ورق سنگی مصنوعی در بازار است که شما دیگر نیازی به دیوارپوشهای قدیمی تر نداشته باشید. این متریال به خوبی ویژگی های چندین محصول را در خود دارد.
شاید در بازار این ورق را به دلیل داشتن کیفیت بالا با قیمتهای بالاتری شنیده باشید اما در واقعیت می توانید با قیمت مناسب تری هم آن را تهیه بفرمایید. البته پیش تر در مورد مزایای این محصول صحبت کرده ایم بنابراین در مقابل عدد ریالی که خواهید شنید خودتان حس خواهید کرد که ارزش آن را دارد که برایش هزینه کنید.
امر بودجه و عدد ریالی برای همه افراد در هنگام شروع یک کار ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. در کشور ما که در هر کوچه حداقل دو ساختمان در حال ساخت و ساز یا نوسازی هستند باید این نکته را در نظر داشت که مممکن است اختلاف قیمت های بسیاری را مشاهده کنید.

قیمت سنگ مصنوعی ساختمان
قیمت سنگ مصنوعی ساختمان


منتها سعی ما در این بخش از مقاله این هست که قیمت اصلی این ورق سنگی را بدون واسطه و به طور مستقیم و بدون واسطه از سرشاخه اصلی در اختیار داشته باشید. استفاده از متریال های نو به روز در ابتدا شاید برای شما کمی ترس آور باشد و حس کنید که قیمت آن را خودتان نمی توانید برآورد کنید.
هر متریالی که به طور جدید به بازار عرضه می شود دارای یک سری مزایا و معایب یا کمبودهاست که بر اساس آن درجه بندی و قیمت گذاری می گردد. در این بین شما به عنوان مصرف کننده چگونه تشخیص دهید که متریال درستی را برای استفاده انتخاب کرده اید و آیا هزینه ای که می پردازید ارزشش را دارد یا خیر؟
کار ما در شرکت دکو تهران پاسخ دادن به این سوالات شما عزیزان است.هر زمان که به راهنمایی های کارشناسان ما در مورد قابلیت های این متریال ها و قیمت سنگ مصنوعی ساختمان احتیاج داشتید تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

طراحی با سنگ مصنوعی ساختمان

از مهم ترین فاکتورها برای زیبایی هر چه بیشتر نتیجه اجرای دکور یک ساختمان قطعا وجود طراحی مطابق استانداردها و نکات فنی اجرایی است. نمی توان طراحی ای انجام داد که با مشخصات فنی یک متریال هم خوانی نداشته باشد و انتظار نتیجه تمیز و عالی را داشت.

تیم دکوتهران در میان تیم حرفه ای خود معمار و طراحان حرفه ای را دارد که می توانند با توجه به تمامی نکات فنی که برای اجرا سنگ مصنوعی وجود دارد؛ به وسیله همین متریال محیط ساختمان شما را طراحی و در نهایت با اهدای نقشه های اجرایی به تیم ما برای نصب راهنمایی کامل را صورت بخشند.

طراحی با سنگ مصنوعی ساختمان بسیار راحت انجام می شود اگر با زیر و بم این متریال آشنا باشید؛ یکباربا این متریال آشما شده و مطمئن باشید ازآن در طراحی های مختلف یا کاربری های متنوعی که در اختیار دارید استفاده خواهید کرد.

طراحی با سنگ مصنوعی ساختمان
طراحی با سنگ مصنوعی ساختمان

در ساعات اداری

021-86043800

021-86043801

021-86043802

021-86043803

021-86043804

021-86043805

خارج از ساعات اداری
0919-8157161

0920-8157161

10 فروردين 1403